carolinedjus

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Inte bloggat på länge !

Av Caroline Djus - 10 augusti 2011 19:05

oj, jag har inte bloggat på så länge ser jag men jag har gjort så mycket till exempel idag har jag sovit över med Lizette Laursen, Vi gick och la oss halv 4 !

Vi satt och prata hela natten typ och så skoja vi med Sebastian ( Lizettes Kille ) haha han blev as sur !  

Och imorn ska vi va med honom ;) undra om han pratar om det ! xD

Och så har jag varit på smögen/västkusten med familjen det var jätte länge sen vi var där ! :) Men jag tyckte det var litet och inte lika fint, fast det där med litet kanske ju va för att jag var liten då för då såg ju allt större ut xD

Men jag hade ganska kul där ändå :) Först när vi kom dit så köpte jag en mjukglass, sen satt vi på stenar och kolla ut på det stora havet/vattnet .

Vi satt där typ i en halvtimme, och sen börja jag bli väldigt trött på att sitta still så jag sprang runt och leta lite saker bland stenarna, senare så gick vi till stranden, och plocka lite snäckor och bada lite och så fiska vi krabbor ( heter det ''fiska'' krabbor efter som det inte är fisk ? ) aa i alla fall så vet det väldigt varmt i alla fall, men väldigt skönt!

Men jag ville inte simma för att jag var rädd för brännmaneterna som bränner haha !

det är faktist en skräck  för mig okej ? Jag blev bränd när jag var liten och så fick jag feber och så efter det.. men jag är okej nu ! :D

ja, alltså jag vill ha tips om vad ni vill att jag ska skriva om på min blogg !

Och strunta inte i att kommentera bara för att ni inte orkar.. inte så kul att blogga om man inte vet att någon kollar på den !

allt ni gör så att jag vet att ni kollar uppskattas !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Djus - 3 mars 2012 00:38

ne men tjena , typ 100 år sen ja blogga eller ? :P Men jag kommerinte börja igen, kom bara på nu att jag hade blogg xD höhö. Men ja .... Jag håller väl på med rätt mycket grejer ! SNART ÄR DET SOMMAR! Och då blir det fan mer grejer! <33333...

Av Caroline Djus - 19 september 2011 22:25

hejhej, jag har haft fullt upp med.. ALLT ! Och jag lägger nog ner bloggen.. för ingen kommenterar typ. och inte så många tittare så.. vad är det för ide ?   ...

Av Caroline Djus - 6 september 2011 22:18


Idag var jag med Lizette vi hade as roligt ( Som alltid ) :D Vi spelade in några videos också, men dom lägger jag upp imorn :] Vi tog ett par kort, vi satt uppe på en såndär el sak.. haha och så var vi rädda för bilarna som åkte förbi för en av d...

Av Caroline Djus - 29 augusti 2011 17:15

Idag tänkte jag ha en frågestund! Ni får fråga hur mycket ni vill ! ¨ Så fråga på bara, jag kanske svarar i ett videoinlägg :) ...

Av Caroline Djus - 28 augusti 2011 19:14

Idag var jag på folkRace, Det var lite sådär, för det regna ibland och blåste hela tiden!   Jag var där för att min bror Kim körde   Jag tyckte det gick bra för han   Det blev lite olyckor också, En körde av vägen och tjejen som var i blev ganska...

Presentation


Hejsan, Carro här !
har bestämt mig att starta en blogg :]
Hoppas ni kommer gilla den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards