carolinedjus

Alla inlägg under augusti 2011

Av Caroline Djus - 29 augusti 2011 17:15

Idag tänkte jag ha en frågestund!

Ni får fråga hur mycket ni vill ! ¨

Så fråga på bara, jag kanske svarar i ett videoinlägg :)

Av Caroline Djus - 28 augusti 2011 19:14

Idag var jag på folkRace, Det var lite sådär, för det regna ibland och blåste hela tiden!  

Jag var där för att min bror Kim körde   Jag tyckte det gick bra för han  

Det blev lite olyckor också, En körde av vägen och tjejen som var i blev ganska sur för att hon låg 2 innan, lite trist tycker jag  

Och så var det 2 som kråcka med varandra, men det gick bra.

Och så var det en som snurra runt typ 3 gånger i luften och kom på däcken igen och fortsatte att köra   Tufft tjejen ! 

Jaja, det är det jag har gjort idag, Nu sitter jag och är rätt trött och längtar verkligen inte tills skolan börjar imorn .. -.-

Tycker skolan är så tråkig. Men det är kul med alla vänner och så  

Vad tycker ni om FolkRace?

 

Ses !     

Av Caroline Djus - 27 augusti 2011 15:30

jag plattade Lizettes hår för ett tag sedan, och jag ville att ni skulle se resultatet ! :D



Före !

 Efter !   

Av Caroline Djus - 27 augusti 2011 15:19

haha jag vet jag och min bästavän har sååå dålig humor men så är blir man om man är med djus/laursen :D hahah

Detta hände inte idag utan för några dagar sedan men nu vet ni ju vad vi gör när vi är med varandra ! xD


 

Av Caroline Djus - 27 augusti 2011 15:16

Idag så regna det as mycket och åska, så tar man fram kameran för att ta kort på blixtarna men pappa sa du kommer aldrig att få en med dendära kameran, men vad fick man ? 2 stycken !!

( happyface )


    Är man bra så är man ! :D

Av Caroline Djus - 27 augusti 2011 15:11

Idag så gick jag ut och gick med kezzie, och så såg hon en hund, och så börja hon dra as mycket och så åkte min foppa av och så skrapa jag upp lite av foten inte så stort men det blödde mycket i allafall så fick jag halta hem :/ + så börja det spöregna också -.-'

Nu har jag satt på något plåster fast det har redan blött igenom lite :/


 

Av Caroline Djus - 27 augusti 2011 12:50

Igår så red jag på ridlektionen första gången för terminen ;) Kul var det, jag red dancer en tinker ;) hon är jätte duktig :D

Men alla var väldigt dryga med att typ sätta på sadel och borsta m.m xd

Men våran ridlärare var snäll och sa att vi fick rida en halvtimme mer än vad vi ska igentligen så vi hann rida något ;)

Och i förrgår åkte jag till stan och köpte en ridväst ;) den funka bra, jag ramla inte av med den första gången jag red med den i allafall :D

Och shit vad jobbigt det var igår för när jag skulle lämna dancer i hagen för det tar typ 5-10 minuter att gå dit från stallet så jag gick dit med dancer sen när jag var där så kom jag på att han måste ha flugtäcke på sig då fick jag gå upp igen och sätta på det sen fick jag gå ner och sen upp igen för att hämta cykeln -.- jobbigt men det gick, jag sprang lite med dancer också så det skulle gå lite fortare ;)

Sen kom jag hem och var helt slut.

Men men.. sorry för att jag inte lägger in så mycket på bloggen men har inte alls många tittare typ 3 eller något så snälla försök att kolla mer så lägger jag in mer :)


Bye ;)

Av Caroline Djus - 19 augusti 2011 18:33

 haha efter jag hade varit ute och cyklat med kezzie så blev hon helt galen när jag släppte ut henne på gräsmattan xp

 

Presentation


Hejsan, Carro här !
har bestämt mig att starta en blogg :]
Hoppas ni kommer gilla den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards