carolinedjus

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Caroline Djus - 6 september 2011 22:18

Idag var jag med Lizette vi hade as roligt ( Som alltid ) :D

Vi spelade in några videos också, men dom lägger jag upp imorn :]

Vi tog ett par kort, vi satt uppe på en såndär el sak.. haha och så var vi rädda för bilarna som åkte förbi för en av dom stannade och kolla på oss och då trodde vi att han/hon skulle kliva ur bilen och säga till oss.

Men det gjorde hon inte men efter det så sprang vi bakom massa grenar för det var ett träd över el saken :)

Det var  iallafall kul vi skratta som galningar.. eller ja,, vi är ju galningar ! :D

haha och så köpte jag en energidrink innan ( en stor ) och den hade jag i flera timmar xd haha .

haha jaja berättar mer imorn, om vad som hände..okej berättar idag,, det var 2 träd som välte jätte nära oss :o Det var drf alla bilar stannade och kolla fast vi trodde som kolla på oss xd haha men Lizette filma dom också som jag kan lägga ut imorn ;)



 


Puss&kram / Caroline ;]

Presentation


Hejsan, Carro här !
har bestämt mig att starta en blogg :]
Hoppas ni kommer gilla den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards